سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۱

اخبار

مدیران و مسئولان منطقه آغاجاری به مناسبت هفته بسیج از بیماران عیادت کردند

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه امیدیه: یکی از ویژگی های بارز بسیج تبدیل تهدید به فرصت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان امیدیه به همراه مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، سرگرد مهدی کوهستانی فرمانده سپاه ناحیه امیدیه ، مسعود زیدونی فرمانده بسیج شرکت نفت و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرستان امیدیه با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور نفت ضمن عیادت از بیماران در بخش های مختلف ، با تقدیم شیرینی هفته بسیج را به آنها تبریک گفتند.

عیادت کنندگان ضمن احوال پرسی نحوه درمان و کیفیت خدمات را نیز از بیماران جویا شدند.

در ادامه نماز جماعت به امامت امام جمعه محترم برگزار گردید.

پس از اقامه نماز جماعت حجت الاسلام والمسلمین علیزاده طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور یکی از با ارزش ترین و مهم ترین یادگاری های امام راحل ره است

خطیب جمعه امیدیه تشکیل بسیج را عمق نگاه امام ره به آینده توصیف کرد و اظهار داشت: هر چه زمان می گذرد این درخت تناور ثمره بیشتری می دهد و امروز می بینیم که بسیج دیگر در مرز ایران نمی گنجد و در قامت حزب الله ، انصار الله ، فاطمیون ، زینبیون ، حشد الشعبی و . . . . جهانی شده است و این نشان از نگاه ژرف امام رحمه الله علیه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده یکی از مهم ترین ویژگی های بسیج را فرصت سازی ذکر کرد و تاکید نمود:هر جا بسیج ورود کرد تهدید را به فرصت تبدیل نمود و می توان گفت که یکی از ویژگی های بارز بسیج تبدیل تهدید به فرصت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان امیدیه از خدمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت تشکر کرد و گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت در سال های اخیر با اقدامات مهم زیر ساختی مثل احداث ساختمان جدید و خرید تجهیزات مدرن باعث دلگرمی مردم در منطقه شد و ما از این بابت از مدیریت بهداشت و درمان منطقه و از مدیران سازمان بخصوص جناب دکتر سمیع صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.

در ادامه مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت نفت و سرگرد کوهستانی فرمانده سپاه هر کدام جداگانه ضمن تبریک هفته بسیج ، بابت خرید تجهیزات پزشکی بخصوص دستگاه سنجش تراکم استخوان تشکر کردند.

خبر
خبر

خبر
خبر

 

 

 

 

 

 

۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید